REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@funavocado.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (na kontaktni e-naslov info@funavocado.si) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po redni pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Povezava do obrazca za odstop od pogodbe se nahaja TUKAJ.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. Učinki odstopa od pogodbe Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če odstrani varnostno etiketo, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), V primeru, če je bil koriščen Funavocado © darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne vplačani znesek na njegov TRR (transakcijski račun, ki ga sporoči v sporočilu od odstopu).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta


Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo za drug artikel. Potrošnik lahko vrne ali zamenja enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača. Pri menjavi za drug artikel mora biti potrošnik pri iskanju alternative pozoren, da izbere artikel, ki ima enako ali višjo spletno ceno kot je spletna cena artikla, ki ga vrača v zamenjavo. Ob tem se prihranek in cena lahko spremenita. Če je prihranek novega izbranega artikla večji od prihranka vrnjenega artikla, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki odstopa od pogodbe za artikle iz kompleta.

Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe in izguba pravice do odstopa od pogodbe

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih oz. pogodbah: (razen če sta se pogodbeni stranki predhodno dogovorili drugače):

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva.

REKLAMACIJA IZDELKA

Če ste prejeli poškodovan ali nedelujoč izdelek nam to sporočite takoj, ko prejmete izdelek. Na e-poštni naslov info@funavocado.si nam pošljite opis škode, skupaj s fotografijo ali videom izdelka, na katerem je jasno razvidna škoda.

Za nastale nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo, vašo reklamacijo pa bomo obravnavali prioritetno.

MENJAVA IZDELKA

Če vam velikost ali barva naročenega izdelka ne ustreza jo lahko brezplačno zamenjate. Za menjavo nam pišite na info@funavocado.si. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z menjavo je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če odstrani varnostno etiketo, odstop od pogodbe žal več ni možen.

VZORČNI OBRAZEC ZA VRAČILO

Za dostop do vzorčnega obrazca kliknite TUKAJ

NEKAJ NASVETOV OB PREJEMU POŠILJKE – VAŠEGA NAKUPA

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko, če z izdelki niste zadovoljni, brez problemov odstopite od nakupa. To pa pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov.

– Embalažo odprite previdno in jo ohranite nepoškodovano.
– Spravite račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
– Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
– Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.